WeLcOmE To PeRmAtADaNiShQiSTiNa.BlOgSpOt.cOm WeLcOmE To PeRmAtADaNiShQiSTiNa.BlOgSpOt.cOm

Friday, July 06, 2012

MaKnA DiSeBaLiK BiLaNgAn KunTuMaN BuNgA RoSe ^-^





bunga......
sape yang tak ske bunga kan,,,,,
now aku nk share la serba sedikit about rose flower....bunga len xdpt la nk share bab bunga ros je yg sempat wat kajian n salah stu bunga kesukaan aku...no bunga plastik tp aku suka bunga yg fresh......



MAKNA BILANGAN BUNGA ROS

1 ROS
>> cinta pandang pertama, kau lah yang satu.
2 ROS
>> saling menyayangi ant satu sama lain.
3 ROS
>>  i love u.
6 ROS
>>  aku menjadi milikmu.
7 ROS
>>  aku tergila-gilakan kamu.
9 ROS
>>  cinta yang abadi, hingga hujung nyawa.
10 ROS
>> kamu adalah sempurna.
11 ROS
>> kau yang paling berharga,
12 ROS
>>  yang paling disayangi.
13 ROS
>> be my steady.
14 ROS
>> peminat rahsia.
15 ROS
>> saya mintak maaf, tolong maafkan saya.
20 ROS
>> percayalah aku sangat jujur padamu.
21 ROS
>> aku setia padamu.
24 ROS
>> tak boleh berhenti teringatkan awak.
33 ROS
>> menyatakan aku cinta padamu dengan lebih mendalam.
36 ROS
>> aku akan ingati waktu2 kita bersama.
40 ROS
>> cintaku padamu adalah tulen.
50 ROS
>> cinta yang tiada sesalan.
99 ROS
>> aku akan mencintaimu sepanjang hidupku.
100 ROS
>> akan kekal setia.
101 ROS
>>  kaulah satu-satunya cintaku.
108 ROS
>> jom kahwin!!!.
365 ROS
>> tak boleh berhenti memikirkanmu 365hari.
999 ROS
>> cinta yang berkekalan smpai bila-bila

No comments:

Post a Comment

KoMeN AnDa>>>>>???