WeLcOmE To PeRmAtADaNiShQiSTiNa.BlOgSpOt.cOm WeLcOmE To PeRmAtADaNiShQiSTiNa.BlOgSpOt.cOm

Thursday, July 05, 2012

HaRi YaNg BuAtkU GuMbiRa TeTaPi AdE juGaK SeDeY...

5/7/2012 bersamaan dengan 15 syaaban iaitu merupakan nisfu syaaban....nisfu syaaban adalah hari dimana buku catatan amalan orang-orang muslimin selama setahun diangkat ke langit dan diganti dengan buku baru. catatan pertama yang akan dicatatkan dibuku yang baru akan bermula sebaik sahaja masuk waktu maghrib

(waktu senja)


arini jugakla result short sem kua...yeke????? boley lak xtau kan......dapt tau pun drp bFF aku....die call then tnya da tgk result ke blom??? pastu dpt lak brita sedey....nk tau npe???? result die failed!!! what????? YA ALLAH cmne lay jd cmtu??? xkusangka ley jd cmtu...slame ni xpernh pun jd cmtu...aku lg ber+takut nk tgk result nih....klu die cmtu mgkin aku pun cmtu jgak...xsnggup aku nk dengar sore die yg sedey cm nangis, aku pun da ase cm nk nangis jgak...








huih  ngan hati yang berdebar2 pa agi aku pun cept2 le bkk lappy then trus bkk..ble da bkk sgt2 la suspen.....cakkkkkk alhamdulillah syukur sgt2 aku lpas tuk short sem nih wlaupun result xde la sehebat mne....tp study bgai nak gila da...hahahahh










walaupun result ok tp aku tetap ase cam xsempurna bab xdpt nk kongsi kegmbiraan sme2 ngn bff...then now die msti nagh serabut pikirkan tu sem depan...mmm nak wat cmne dugaan buat die wlaupun da usha sedaya upaya die.....so skang sbg bff aku msti bg semngt pd die n tolong pe yg patut...lgpun die adalh partner final projek kami...hope bff aku dpt lalui sume ni dengan tabah....aku akn sentiasa jd tulang belakangmu....dun wory aku xkan tinggalkn kamo sorg dri...hope dptla kami graduate sme2...juz one more sem  je lagi....






:)-----------harp2 kami dpt habiskan dengan jayanya----------:)
aminnnnnnnn




No comments:

Post a Comment

KoMeN AnDa>>>>>???