WeLcOmE To PeRmAtADaNiShQiSTiNa.BlOgSpOt.cOm WeLcOmE To PeRmAtADaNiShQiSTiNa.BlOgSpOt.cOm

Saturday, June 09, 2012

MeReka KwN2 Di KaLa SusAh & SenaNg AkU....

Assalamualaikum...... Ase cm da lme xupdate blog....mmmm tp sbenarnye mmg jrg sgt nk bkk al mklum la tersgt2 la bz....ble de mse yg ciput ni dpt la aku update wlaupun ckit je....
ttbe lak arini ase cm nk kongsi serba sedikit psal kwn2....alhamdulillah smpai arini Allah s.w.t masih lg beri pluang kebahagian pdku tuk bersme kwn2 yg telah byk membntu diwktu sush n senang aku...mereka la yang sentiasa wat aku ketawa n bahgia....tanpa mereka tersgt2 la sunyi idup aku....mereka2 ni la yang selalu wat aku ilang dari tekanan.....
skang masing2 masih lg menuntut ilmu n mse ni la kami byk abis kn mse sme2....kami ni pntang je dengar kelas btal kompem kami la org pertama yg akn ilang n mcm2 la aktiviti yg kami wat...hahah mmg terbek kan...time de mse terluang je mula kami pakat2 kua berjimba..tempt paling ske McD la xpun KFC...tu je la yg kami mampu.... >>>>>>>>>>>>>>>

     ni la aksi my BFF ble da dpt McD...ske sgt die!!!!

                        da dpt mkn KFC cm gini la gyenye


ni la die BFF @ my twins....dr skolah smpai skang sume bnda msti nk sme je......hehehe....tp skang kami jrg sgt nk bis mse sme2....msing2 bz ngn study...sorg ktn sorg jhor mmg payh la nk jmpe...seb bek umah dpan jerk time cuti la kami enjoy puas2.....



so...mereka bertiga ni la yg selalu wat aku happy n slalu wat aku ilang tekanan.....merekalah kwn dwaktu ssah n senang aku...smoga persahabtan kami berkekalan hingga ke akhir hayt ku.....
aduyai da kul 1.04am da....wa lme nye aku ambik mse cri idea nk update blog nih...k la mte da smkin xdye nk bukak...nitezzzz








No comments:

Post a Comment

KoMeN AnDa>>>>>???